onsdag 30 september 2009

Svar på min smygfrågestund

svar på frågor från anonym:

fråga: om du blev tvungen att tatuera in en mening eller ett ord på din kropp, vad skulle det vara?

Svar: Jag vet inte. Men något jag ska tatuera in när jag blir arton är fallande noter på höger underarm och någonting på höger/vänster skuldra. Alternativt, bob dylan.
Om jag skulle tatuera in ett ord eller ett citat skulle det förmodligen bli något som betyder väldigt mycket för mig. Ett låtcitat förmodligen. Jag har också funderat på att tatuera in orden mor och far på två skilda ställen någonstans på min överkropp, kanske varsin handled eller jag vet inte. Jag gillar tatueringar, det är fint.



Fråga: om du blev tvungen att välja en låt som skulle spelas om och om i din hjärna 24 h om dygnet för resten av ditt lv, vilken skulle det vara?

Svar: Nicest thing med Kate Nash för att den kan jag lyssna på veckor och månader i sträck utan att tröttna på. Den stämmer mest in på mitt olycksfulla kärleksliv som jag lever 24/7.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar