måndag 2 november 2009

jag blir aldrig kär i nån

Har fått hemskt fina kommentarer på senaste tiden. Såna kommentarer som ger en hopp och som man blir alldeles varm inombords av. Det finns fina människor i den här fula världen, kan ni tänka er det? Att alla inte är grå och platta och gör allt för att vara något.
Jag skiter fullständigt i vem du är bara du är snäll och ärlig.

Jag har på senare tid trott att jag varit förälskad. Det är jag nog inte, det var nog bara en tillfällig känsla som ingav sig med tanke på att det är höst och att min andra sängsida fortfarande är tom.
Eller för att det är så jävla lätt att fastna för folk och sedan inse att man inte är en sådan som fastnar.



Dagens tips;
Man myser rätt fint till Homesick med Kings of convenience

4 kommentarer:

  1. tycker din blogg är så otrolig mysig att läsa!
    kram på dig

    SvaraRadera
  2. älskar din blogg!! och oj oj oj vad du inspirerar mig i mitt eget skrivande!

    SvaraRadera
  3. träffar i hjärtat

    SvaraRadera