fredag 14 augusti 2009

I THOUGHT YOU WERE MY BOYFRIEND

För tillfället befinner jag mig i en etta i Bromma. Jag önskar att jag befann mig i slottskogen.
Idag träffade jag Karin, Saskia och Simone och vi läste en ful intervju med Måns Zelmerlöw. Sedan frågade vi oss själva samma frågor.
Karin frågade mig vad lycka är för mig. Jag svarade att lycka är att vara på en konsert med ett band man totalälskar. För känslan att stå i en publik där alla älskar samma band är omvälvande och helt fantastisk.
Så varför, varför är jag inte i Göteborg ikväll?
Vissa frågor ska man inte ens försöka att besvara.

Som så många gånger förut vill jag klaga på att min säng är alldeles för bred. Det finns plats för en till men då jag numera tror att jag är socialt handikappad så lär den platsen alltid vara tom.
En fråga var vad man var minst nöjd med i sitt utseende; allt.

Här får ni de finaste bloggarna jag vet och i gengäld skriver ni en kommentar med de finaste bloggarna ni vet:

Puls ur balans

Bapaba

Le love

Diary and herself

bohemer och poeter





1 kommentar:

  1. men alva åh vad fin du är, jag tycker om din blogg så himla himla mycket kan du tro!

    SvaraRadera