onsdag 4 mars 2009

snälla skicka ett vykort för jag undrar så



finns det en plats i din värld för två?
snälla skicka ett vy kort för jag undrar så.

jag tror det är vintern
det är vintern och det kalla dova mörkret
som gör såhär mot mig
som trycker bort mig från dig
och dig från mig
det är vintern och nästanvåren
som bygger upp avståndet och det är bra så
det ska vara så
om vi rör vid varandra sprängs bomben
jag hör hur den tickar
varje gång vi är nära
känner hur jag själv går sönder inuti
när vi möts i en kram för att ta avsked
hur ont det gör att du inte är min
att du är någon annans


_______________
jag har en som följer den här bloggen med bloglovin eller vad det är för något.
så fint. så få som kommenterar. jag är bekräftelsesjuk. förlåt mig.

2 kommentarer:

  1. åh, det är ju jag!

    SvaraRadera
  2. jag skickar en internetkram till dig och tackar så mycket.

    SvaraRadera