måndag 5 oktober 2009

JAG HÅLLER DIN HAND FÖR HÅRT HAR DU NÅGRA GODA RÅD INNAN KLOCKAN BYTER ÅR?

dagens observation: ensamheten. kylan. ont. inuti. tröttheten. tunga ögonlock. glädjen. pirret. motsägelsefullt. bakvänt. förvirring.

fråga att besvara: hur fungerar pojkar/killar/män?

svar: man har ett hjärta, sen hugger de sönder det.

Hösten är här. Det är svinkallt och imorgon ska jag gömma mina händer i ett par vantar. Jag vill antingen ha en jättevarm jacka eller så en varm famn. Har inget av det, måste vänta till månadsslutet för att få det förstnämnda. Måste vänta förevigt eller åtminstone lång lång tid för att få det andra. Vem vill? Ingen.

Oktober gör sig skyldig till all patetik som härjar inuti min kropp. Jag har aldrig känt mig så mesig, fel eller patetisk som nu. JAG HATAR ATT VARA ENSAM.

jag ska sluta skriva skit här. snart får ni något finare. en deprimerande patetisk kärleksdikt. Det är det enda jag är bra på.

(fall apart in parts)

3 kommentarer: